پوشش سقف سوله

سوله به یک سازه فلزی بزرگ گفته می‌شود که معمولا در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان‌ها، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که به فضای زیادی نیاز دارند، ساخته می‌شود و دارای سقفی شیب‌دار است. یکی از اجزای مهم هر سوله پوشش سقف سوله است که ضمن اینکه استحکام، مقاومت آن در برابر باران و برف، عایق بودن آن در مقابل حرارت و بسیاری مسائل کیفی دیگر در مورد آن ضرورت دارد، ساخت سقف سوله ارزان نیز فاکتور مهمی است که در تعیین نوع پوشش آن مورد توجه قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی انواع پوشش برای سقف سوله می‌پردازیم و هر یک از انواع مصالح برای سقف سوله را بررسی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین پوشش سقف سوله را که از میان آن‌ها برای شما مناسب‌تر است، انتخاب نمایید.

(بیشتر…)
انواع کارتن بسته بندی

طیف گسترده‌ای از انواع کارتن بسته بندی  متناسب با سلیقه شما در بازار وجود دارد که نه‌تنها به‌منظور مرتب‌سازی و محافظت از محصولات شما در مقابل آسیب‌های احتمالی در هنگام جابه‌جایی‌ها کاربردی و ضروری هستند،  بلکه خود، ابزار و فرصتی استثنایی برای بازاریابی محصول و برند یا نام تجاری شما در ارتباط با جذب مشتریان بالقوه است. در صورتی که بسته بندی محصول به‌درستی انجام شود، می‌تواند توجه مخاطبان را به سمت محصول شما جلب نماید، حاوی پیامی باشد یا حتی احساس به‌خصوصی را نسبت به نام تجاری شما برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند. انواع بسته بندی ها می‌توانند با هر شکل، اندازه، رنگ و جنسی برای هر نوع کالای موجود در بازار تولید شوند که یکی از متدوال‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها بسته بند‌ی کارتنی است. با استفاده از انواع بسته بندی کارتنی می‌توان نمای ظاهری جذابی برای محصول ایجاد کرد. از آنجا که برجسته کردن برند و محصولات شما در میان سایر رقبا کار ساده‌ای نیست، ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی و بررسی چند نمونه از انواع کارتن های بسته بندی بپردازیم که شناخت آن‌ها برای انتخاب بهترین گزینه برای محصولات خودتان اهمیت دارد.

(بیشتر…)
اصول بسته بندی دارو

با توجه به مقررات سخت‌گیرانه‌ای که کیفیت داروها را در سرتاسر جهان کنترل می‌کند، استاندار بسته بندی دارو نیز چهارچوب مهم و قابل توجهی است که نمی‌توان از آن غافل شد. اگرچه تمام شرکت‌های فعال در حوزه تولید دارو بر اساس قواعد ISO و با اهدافی واحد تلاش می‌کنند اما به دلایل گوناگونی استانداردهای بسته بندی دارو در مناطق و کشورهای مختلف جهان متفاوت است و معمولا در هرکشور اصول بسته بندی دارو بر اساس معیارهای مدیریت کیفیت دارویی همان کشور تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید در رابطه با انواع بسته بندی داروها، اصول و مراحل آن اطلاعاتی کسب کنید، مطالعه ادامه این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.

(بیشتر…)
سطل بازیافت چیست

شاید پیش از این عبارت سطل بازیافت به گوشتان خورده باشد، ولی دقیقا ندانید که سطل بازیافت چیست، یا انواع سطل بازیافت را به‌خوبی نشناسید؛ به همین منظور ما قصد داریم تا در این مطلب کوتاه از سایت کارتن پلاست به معرفی و بررسی کامل کاربرد سطل بازیافت بپردازیم و توضیحاتی در مورد ساخت سطل زباله با کارتن پلاست به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

(بیشتر…)
بالا