معرفی

شرکت کارتن پلاست

شرکت کارتن پلاست با بهره برداری از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید ورق کارتن پلاست در خاورمیانه مجهز به اکسترودر های ساخت ایتالیا با ظرفیت تولید سالیانه پانزده هزار تن کارتن پلاست از جنس پلی پروپیلن (PP) با تکنولوژی چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال ساخت المان و همچنین سیستم های تمام اتوماتیک دایکات جیرابولینی ایتالیا در سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود .

کارخانه شرکت کارتن پلاست در زمینی به مساحت 19000 متر مربع دارای بخشهای کنترل کیفی ، آزمایشگاه ، واحد طراحی صنعتی و گرافیک ، واحد نمونه سازی ، واحد تحقیق و توسعه و سالن تولید به مساحت 10400 متر مربع و مجموعه اداری 840 متر مربع در اصفهان احداث گردیده است .

شرکت کارتن پلاست

خدمات مناسب بخش طراحی و نمونه سازی شرکت کارتن پلاست با بهره گیری از دستگاه های چاپ و برش دیجیتال یک سرویس کامل و همه جانبه جهت تحقق بخشیدن به ایده های مشتریان فراهم نموده است .

شرکت کارتن پلاست

پلاست شیت محصول تولیدی شرکت کارتن پلاست به شکل ورق و از جنس مواد "پلی پروپیلن" ساخته می شود .

پلاست شیت دارای دوام فیزیکی و مقاومت شیمیایی بالایی است و در رنگ ها ، ضخامت ها و استحکام مختلف توسط شرکت کارتن پلاست عرضه می شود .

شرکت کارتن پلاست ، پلاست شیت را به عنوان محصولی ایده آل به صورت ورق و رول جهت مصارف ساختمانی و همچنین جهت طراحی و تولید انواع بسته بندی ، استند و سازه های تبلیغاتی معرفی نموده است .

TOP